تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
وبلاگ رسمی سیسی گرل sisigirl


تمدید قرارداد بی تی اس BTS با کمپانی بیگ هیت Big Hit تایید شد
در ۱۸ اکتبر ، کمپانی Big Hit ایمیلی به کارکنانش فرستاده و اعلام کرده که BTS قراردادش با کمپانی رو تجدید کرده. گروه BTS در ژوئن ۲۰۱۳ دبیوت کرد و بیش از یک سال از قرارداد قبلی با کمپانی باقی مونده. معمولا تجدید قرارداد در زمان به پایان رسیدن قرارداد اولیه انجام میشود اما در بعضی ورزش های تخصصی و موسیقی , تجدید قرارداد زودهنگام وقتی اتفاق میفتد که یک بازیکن شدیدا با ارزش باشد.


طبق این ایمیل ، قرارداد جدید به مدت ۷ سال اعتبار دارد.


بیگ هیت همچنین اعلام کرد: فلسفه ما حمایت از هنرمندان کمپانی با نهایت توان است. هنرمندان ما کسانی هستند که در سطح جهانی در حال کسب موفقیت هستند. بعد صحبت با هر ۷ عضو BTS ، بر تجدید قرارداد به توافق رسیدیم تا بتونیم حرفه کاری بلند مدت اونا رو حفظ کنیم. در حال حاضر ، تیم BTS حدود ۱۰۰ نفر هست و ما سعی میکنیم روی زمان و افرادی در آینده سرمایه گذاری کنیم که این تیم رو قوی تر و سیستماتیک تر کنه.


همچنین BTS گفته است : ما برای راهنمامون یعنی (بنگ شی هیوک- رئیس کمپانی بیگ هیت) احترام قائلیم. اون کسی است که آینده ما رو میدید حتی قبل از دبیوتمون . اون چشم ما رو نه تنها به موسیقی بلکه کل دنیا باز کرد. ما تمام تلاشمونو میکنیم تا با حمایت قوی بیگ هیت ،  بهترینمون رو به فن هامون در تمام دنیا نشون بدیم.


نظرات (۷۸)

  • ماهی طلا
    سه شنبه ۳ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۲۹
    سلام عزیزم اسم سریالش هستmiss reply  
    عزیزم من بهت پیشنهاد میدم اول دختر من رو از داهی جونم ببینی خیلی جذابه و عالیییییییییع بعدش سلام بانوشو بعدش جادوگر خوبشو البته اینم خیلی جذابه در رده دومم میشه گذاشتش خخخخخخ بعدش خانوم حقه بازشو بعد پادشاه هتلشو
    تو اپارات ازم پرسیدیااا جواب همونه
    • author avatar
      sara yary
      ۹ ارديبهشت ۹۸، ۱۲:۳۹
      اهان مرسی عزیزم لطف کردی .. ممنون ازت
  • باران
    سه شنبه ۱۷ تیر ۹۹ , ۱۴:۵۶

    قرار داد بیلی ایلیش چطور

  • ...
    سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹ , ۱۲:۵۷

    یعنی تا ۲۰۲۷ هستن؟

  • سه شنبه ۲۵ شهریور ۹۹ , ۱۴:۵۴

    واقعا خوشحالم اما یه مشکلى دارم اگه جین امسال بره سربازى اونوقت باید بقیه ى اعضاهم برن اونوقت دوسال جینو نمیبینیم وسط سربازى جین شوگا میره جین میاد باد جیهوپ با نامجون میره بعد تهیونگو و جیمین و بعد جانگکوک یعنى مانمیتونیم توى این هفت سال درستو حسابى ببینمیشون باید سال ٢٠٢٧ دوباره تمدیدش کنن یا همه ى اعضا باهم برن سربازى من واقعا نگرانم

  • Star
    دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹ , ۲۳:۳۶

    یعنی تا سال ۲۰۳۴ 

  • علیرضا
    چهارشنبه ۲ مهر ۹۹ , ۱۶:۰۱
    1. نه دیگه تا سال ۲۰۲۷
  • Yalda
    چهارشنبه ۹ مهر ۹۹ , ۰۱:۳۷

    اصلا فکرع رفتن بی تی اس منو ناراحت میکنه😔🥺😖

  • Setayesh
    جمعه ۱۱ مهر ۹۹ , ۱۳:۰۳

    بعد ۷ سال چی میشه؟

  • 레이허내
    چهارشنبه ۱۶ مهر ۹۹ , ۱۴:۱۳

    بازم تمدید میکنن نگران نباش  اصلا  نگران نباشید  تو یوتوب  هم پخش شده بود  که بی تی اس  تا دو هزارو سی کار میکنن  شک نکن  حتما همینطور  میشه

  • نادیا
    دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۱۱:۴۰

    تازگی ها مثل اینکه تو لایوشون گفتن تا ۲۰۳۷ هستن.تا اون موقع ۳۰ یا ۴۰ سالشون میشه من خودم ۳۱ سالم میشه اگه بخوان تا اون موقع بمونن.من که هر جور شده به کنسرتشون و فن ساین میرم

  • ᇁᅡ니아
    چهارشنبه ۲۳ مهر ۹۹ , ۲۳:۱۴

    ولی فکر کنم اگه ۳۰ یا ۴۰ ساشونم بشه اجازه ندارن با کسی در رابطه باشن

  • مهدیس
    سه شنبه ۶ آبان ۹۹ , ۰۰:۴۴

    من وقتی فکر میکنم اعضا ۷ سال دیگه میخوان ما رو ترک کنن واقعا خیلی گریه میکنم فکرش برام عذابه کاش هیچوقت ترکمون نکنن من طاقت دوری اونا رو ندارم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭همین الانم دارم گریه میکنم

  • Nevisa
    چهارشنبه ۷ آبان ۹۹ , ۱۲:۴۰

    گفتن که قردادشونو تا سال 2037 تمدید کردن این راسته یا دروغ؟

  • Sh
    دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ , ۱۳:۱۷

    بالاخره تا چه سالی هستن یکی جواب بدهههه😭😭

  • 디나
    دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹ , ۰۷:۴۲

    چرا باید ناراحت بشید که بی تی اس یه موقعی فعالیتشو تموم میکنه 

    نباید ناراحت باشیم چون وقتی از کمپانی میان بیرون دیگه محدود نیستن و هرجایی بخوان میرن و هرکاری بخوان میکنن مثلا میان تو خیابونا ما اونا رو میبینم و حتا ممکنه باهاشون حرف بزنیم (البته باید بریم او کشور) تازه آهنگم میخونن و گفتن ما تا همیشه بی تی اس و آرمی هستیم  

    ازدواج میکنن و بچه دار میشن او موقع دیگه اینستا دارن و هی لایو میگیرن 

    فقط و فقط کنسرت و فن ساین و از دست میدیم ولی بجاش خوشبختی اعضا رو میبینیم و خودمون😊

    😄شاد باشیم😄

  • 디나
    دوشنبه ۲۶ آبان ۹۹ , ۰۷:۵۴

    چرا باید ناراحت بشید که بی تی اس یه موقعی فعالیتشو تموم میکنه 😡😤

    نباید ناراحت باشیم چون وقتی از کمپانی میان بیرون دیگه محدود نیستن و هرجایی بخوان میرن و هرکاری بخوان میکنن مثلا میان تو خیابونا ما اونا رو میبینم و حتا ممکنه باهاشون حرف بزنیم (البته باید بریم او کشور) تازه آهنگم میخونن و گفتن ما تا همیشه بی تی اس و آرمی هستیم 💜

    ازدواج میکنن و بچه دار میشن ما آرمیا هم دیگه تا اون موقع بزرگ شدیم ازدواج کردیم و بچه داریم 😁

    تازه او موقع دیگه اینستا دارن و هی لایو میگیرن و قطعا تو لایو با هم حرف میزنیم میخندیم به هم کمک میکنیم و به هم امید میدیم😊

    فقط و فقط کنسرت و فن ساین و از دست میدیم ولی بجاش ممکنه ( اگه تو اون کشوری باشیم که اونا هم هستن ) توخیابونا پارکا بازارها و رستورانا ببینیمشون 

    😄شاد باشیم😄

  • Army
    شنبه ۸ آذر ۹۹ , ۲۳:۱۱

    تا هفت سال دیگه که میشه 2027اخرش تا چه سالی میمونن ، یکی اینو بهم بگه ، از وقتی فهمیدم انقد حرص خوردم تموم زندگیم شده فکر ... 

    یکی بگهههههه🥺🥺🥺

  • Ailin.Army
    سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹ , ۱۲:۲۵

    قراردادشونو تمدید کردن 

    تا ۲۰۳۴ هستن

  • Asal
    جمعه ۲۸ آذر ۹۹ , ۱۴:۳۴

    اخر تا چه سالی هستن؟ 

  • ناشناس
    جمعه ۵ دی ۹۹ , ۲۰:۳۷

    تا سال 2038 هستن 

  • 말야므마리암
    پنجشنبه ۱۱ دی ۹۹ , ۱۲:۵۳

    از شدت خوشحالی نمیدونم چی بگم😭

  • دلارام
    يكشنبه ۲۱ دی ۹۹ , ۱۵:۴۹

    سلام 

    یکی بالا گفته بود که تا 30-40سالگی هم شاید نتونن قرار بزارن.
    چرا؟؟

    کمپانیشون اجازه قرار گزاشتن نمیده؟؟

    یعنی الان هم قرار نمیزارن؟؟؟؟

  • .....
    دوشنبه ۲۲ دی ۹۹ , ۱۵:۵۶

    واقعا نمی دونم چرا همه طرفدار این گروه چرتن

  • مهسا بهرامی
    سه شنبه ۲۳ دی ۹۹ , ۲۰:۴۱

    شما جای اینکه بیای به BTS و Army هیت بدی برو گروه مورد علاقه ی خودتو حمایت کن لطفاااا

    ممنون ازت💜💜

    FOREVER BTS💜💜💜💜💜💜💜 FOREVER ARMY💜 

     

  • مهسا بهرامی
    سه شنبه ۲۳ دی ۹۹ , ۲۰:۴۴

    سال ۲۰۳۸ من ۳۸ سالم میشه.

    امیدوارم هممون تا اون موقع به آرزوها و اهدافمون رسیده باشیم.💜✌😭

    FOREVER BTS💜💜💜💜💜💜💜 FOREVER ARMY💜 

     

  • ARMY
    جمعه ۲۶ دی ۹۹ , ۰۵:۰۳

    امیدوارم که هممون تا اون موقع بریم کنسرتشون و از نزدیک ببینمشون 💜🙃

    من که خخخخیلی دوست دارم برم پیششون😭😭😭😭😭

    تا اون موقع همه مال بزرگ شدیم 

    نگران نباشید 😄💜💜💜

  • یه آرمی
    جمعه ۱۰ بهمن ۹۹ , ۱۳:۰۱

    خیلی زیاااااااد خوشحالم چون تا اون موقع میشه ۲۹ سالم و ازونجا ک میخوام از ۲۰ سالگی برم کره برا زندگی ۹ سال پیش عشقامم❤❤🥰🤤🤤♥😊

  • آرمی
    جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ , ۱۷:۴۰

    هق تمدید نکردن..💔

  • 사나
    شنبه ۱۸ بهمن ۹۹ , ۰۰:۳۷

    یعنی چیییییی که تمدید نکردن

  • 리사
    شنبه ۱۸ بهمن ۹۹ , ۰۰:۳۸

    تروخدا یکی یه چیزی بگه سال ۲۰۲۷ یا ۲۰۳ کدوم بالاخره؟

  • آرمی
    پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ , ۲۰:۱۹

    یه سوال واقعا تا سال 2030 قراره باشن ایول کاشکی باشن من بدون اونا نمیتونم زندگی کنم

  • مهرسا
    شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۲۳:۰۵

    خوش به حالتون می تونین به کره سفر کنید😭😭😭

  • مهرسا
    شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ , ۲۳:۰۷

    خوش به حالتون می تونین به کره سفر کنید😭😭😭

  • تینا
    پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹ , ۰۰:۲۶

    سلام اسم من تینا هسته میخواسنم بدونم که بیگ هیت یک گروه جدید بجای بی تی اس اورده چی میشه  منظورم انهایپن هسته  اونا به جای بی تی اس اومدن  پس چطور میخوان ادامه بدن لطفا راهنمایی کنید ممنون

  • ارمی
    شنبه ۱۶ اسفند ۹۹ , ۱۶:۳۸

    امیدوارم به خیر و خوشی همه چی بگذره..نمد چی بگم 🥺🥺😢😭😭

  • Ariana
    شنبه ۲۳ اسفند ۹۹ , ۲۳:۰۸

    سلام به همگی

    لطفا یکی به سوال من جواب بده😢

    ینی واقعا فقد تا ۲۰۲۷ هستن؟!¿😭😭😭😭

    یا اون موقع دوباره تمدید میشه؟¿

  • Di
    چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۱۰:۰۸

    من سال ۲۰۳۷ ، ۲۷ سالم میشه تا اون موقع تمام تلاشمو میکنم 🥺🤧💜

  • Sogol
    پنجشنبه ۱۲ فروردين ۰۰ , ۱۲:۳۱

    سلام میشه بگید بی تی اس معمولا کجا کنسرت میزاره؟ چه شهری؟ و کشوری؟ واینکه خدا کنه تا 2037 تمدید بشه 

  • میتسوها
    جمعه ۱۳ فروردين ۰۰ , ۱۴:۵۳

    کنسرت های بی تی اس جاهای مختلفی هستش 

  • Mitsuhu
    جمعه ۱۳ فروردين ۰۰ , ۱۴:۵۶

    کی دیسبند میکنن ؟ 

  • Sogol
    شنبه ۱۴ فروردين ۰۰ , ۱۸:۰۷

    میشه بگین قیمت بلیط کنسرت بی تی اس چقدره؟ من با این وضعیت عمرا بتونم برم کنسرتشون 

  • Yasi
    چهارشنبه ۱۸ فروردين ۰۰ , ۱۵:۵۲

    اینو نمیدونم خودمم که تا کی هستن پسرامون ولی اینو میخوام بگم که اتفاقا بیگ هیت جز کمپانی هایی که تو قرار گذاشتن سخت نمیگیره و حتی خود اعضا (نامجون مثلا) گفته که من هیچ‌محدودیتی برای قرار گذاشتن نداریم اما خودمون وقتشو نداریم

  • 방탄소년단
    جمعه ۲۷ فروردين ۰۰ , ۰۲:۰۷

    خداکنه تا سال ۲۰۳۷ هم باشن 😢

    الان همه ی آرمیا دست ببرن به آسمون و دعا کنن دیسبند نشن 😢😍💜💙👐

    خدایا امیدوارم هیچ گروهی دیسبند نشن 

    الهی آمین 

     

  • 방탄소년단
    جمعه ۲۷ فروردين ۰۰ , ۰۲:۱۲

    تویی که میگی بی تی اس چرته  تو برو هایدتو گوش کن اینجا زر نزن هیتر عوضی😎

    تقدیم به هیترا 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

    تقدیم به آرمی ها و کیپاپرا با عشق 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

     

     

  • من ارمیم
    يكشنبه ۲۹ فروردين ۰۰ , ۱۱:۳۹

    سلام 

    اگر قرار باشه برن منم از دنیا میرم 😭😭😭😭 من تا 2027    19 سالم میشه 

  • غزل
    پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۴۸

    سلام منم تا ۲۰۲۷ میشه ۱۹ سالم کاشکی من الان ۱۹ سالم بود من عاشق یه نفرشونم اگه بتونید حدس بزنید گل گفتین من هرروز برای اون نفر ۲۰ بار گریه میکنم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔

  • غزل
    پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۴۹

    سلام منم تا ۲۰۲۷ میشه ۱۹ سالم کاشکی من الان ۱۹ سالم بود من عاشق یه نفرشونم اگه بتونید حدس بزنید گل گفتین من هرروز برای اون نفر ۲۰ بار گریه میکنم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔

  • Zahra
    جمعه ۱۰ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۳۲

    سلام من هم تا سال 2027 میشه 18 ساله میشم البته میرم تو 19 من حتما میرم پیشه هم شون به خدا ایمان دارم که اعضائ بی تی اس تا سال 2034 خودشون گفتن تو لایو اخیرا هستن

  • Zahra
    جمعه ۱۰ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۴۲

    سلام من هم تا سال 2027 میشه 18 ساله میشم البته میرم تو 19 من حتما میرم پیشه هم شون به خدا ایمان دارم که اعضائ بی تی اس تا سال 2034 خودشون گفتن تو لایو اخیرا هستن و جیمین ببینم  اونجا تو کره جنوبی  البته من تا اون موقعهمدرک تحصیلی میگرم میروم خارج از کشور اونم موقه میشه 2027 و میرم کره ای را قبل از سفریادمیگیرم و  انگلیسی فول بعدخواننده میشوم کلی اهنگ میخوانم وبه خودم ایمان دارم که تلاش کنم و خواننده شوم ومیشوم بعد میرم کمپانی تو کره جنوبی و تو کره جنوبی درس میخونم هم زمان تو کمپانی کار اموز  میشوم بعد سال 2028 خواننده میشوم بعد تا قبل از اینکه بی تی اس بخواهد گروه ترک کنه با هاشون کای اهنگ میخونم البته نمیدونم فکر کنم ولی نمی زارم اعضا از گروه برن با هاشون همکاری هازیادی میکنم تا خیلی خیلی معروف شوند و کمپانی به تون تا سالها طولانی اعضا پیش مون باشن  خدایا ارزوم براورده کن با خدا ایمان ام قوی میکنم ارزوم برام براورده کن خدا جون

  • آرمی 💜
    سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۲۸

    بنظر من نباید خودمون رو خیلی ناراحت کنیم :) چونکه هم ممکنه دوباره تمدید بشه و اینکه اگه بی تی اس دیسبند بشه فقط آهنگ ساختن رو متوقف میکنن و قطعا لایو هم میذارن :) و بالاخره اونا باید خانواده خودشونو بسازن اونا هم باید زندگی خودشون رو داشته باشن 

    پس بنظرم خیلی نباید خودمون رو ناراحت کنیم ... یک آرمی واقعی هیچ وقت بی تی اس رو فراموش نمیکنه ... اونا فقط آهنگ نمی‌سازن ولی غیب که نمیشن ☺️💜 

  • ......
    چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۱۸:۳۶

    سلام ارمی ها 
    بی تی اس واقعا میخواد دیسبند بشه ://////////////////////////////

  • Vaniya_farajpour
    يكشنبه ۱۹ ارديبهشت ۰۰ , ۰۷:۴۸

    من یه جا دیده بودم که نوشته بود بی تی اس قرار دادشو برای سال ۲۰۳۵ تمدید کرده به نظرتون واقعیه؟

     

     

     

     

     

     

     

  • نازی
    دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۰۴:۴۹

    خدانکنه به بی تی اس تو سال ۲۰۳۷ فقط بشه من حتی وقتی بهش فک می کنم داغون میشم ولی بی تی اس می دونه تو دل آرمیا چی می گذره اگرم گروهشون قطع بشه یه بار دیگه درستش می کنن فقط دعا کنین این کرونا بره تا بی تی اس یه بار دیگه کنسرت بذاره البته اگه آرمی هستین باید نکات بهداشتی رو رعایت کنین تا این کرونا از بین بره و کنسرت ها شروع بشه و به همه ی آروزوهاتون برسین 

     

  • نازی
    دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۰۴:۵۷

    و بی تی اس بهترین گروهیه که دیدیم خیلی دوسشون دارم آرزو میکنم همیشه سلامت و موفق باشن  و کسایی که میگن خداروشکر که بی تی اس داره گروهشون داره تموم میشه واقعا براتون متاسفم اگر ازشون بدت میاد هیت نده و اصلا سراقشون نرو  

  • نازی
    دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۰۵:۰۰

    بی تی اس یه گروه ابدیه🤩🤩🤩😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰مطمعن باشین اونا همینجوری آرمیارو ول نمی کنن❤❤❤❤❤💗💗💗💗💗

  • ارمی
    يكشنبه ۲۶ ارديبهشت ۰۰ , ۲۲:۴۷

    بی تی اس یه گروهه عالیه و هیچوقت ارمی ها رو همینطوری ول نمیکنن .. ولی اونا باید به زندگی شخصی خودشون هم برسن .. ما هم میتونیم بازم حمایتشون کنیم . باور کنید کسی که به یه چیزی علاقه داره هیچوقت ولش نمیکنه و قطعا ادامش میده پس حتما بی تی اس تو لایواشون برامون اهنگایی هم میخونن و بیاین ما هم همیشه ارمی بمونیم و ازشون حمایت کنیم هراتفاقی که افتاد پشتشون باشیم .. فایتینگ

  • Zahra
    چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۰۰ , ۰۷:۴۱

    امروز توی یکی از مصاحبه های مجریان توی پیجشون خوندم که :

     

    امروز طبق مصاحبه با کیم تهیونگ (V) دیدم کیم تهیونگ خیلی ناراحتن از دست ارمیا 

    میگفتن که( ادامه مطلب از زبان تهیونگه بچه ها) میان یه مسئله هایی درباره ماها میگن که ماها شاخ در میاریم

    دیروز توی اینستاگرام داشتم میچرخیدم دیدم یک ویدیو درباره من گذاشته شده

    ویدیو خیلی 🔞 بود و وقتی من ویدیو رو دیدم سریع اون پیج رو ریپورت کردم، 

    آرمیا شماها خجالت نمی کشید ، بجای اینکه بیاین از ماها حمایت کنید، میاین یه ویدیو هایی که اصلا هیچ کدوم از ماخا به اونا مربوط نمیشیم میزارین؟!

     

    سر همین جمله ای به منو جونگکوکی گفتین ما دوتا رابطه جنسی ( همجنسگرایی) داریم کوک اصلا تا چند وقت تو شوک بود و ما هم دلداریش میدادیم، شماها همین کاراتون یه نوع هیت دادنه ، اینا رو برای دلخوشی خودتون می‌بینید و به ماها اینطوری ابراز علاقه میکنید کاملا اشتباهه و ما آسیب روحی میبینیم، پس لطفاً رمان های 🔞 یا فیلم های🔞 یا چیزایی که فکر میکنید درباره ما رو تموم کنین،

    من واقعا نمیتونم شما ها رو درک کنم ...

     

    ________

     

    چرا انقدر بعضیامون جنبه نداریم و ناراحتتون میکنیم؟ 

  • Zahra
    چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۰۰ , ۰۷:۴۴

    اینا راسته؟👆👆👆👆

  • BTS
    شنبه ۱ خرداد ۰۰ , ۲۳:۵۳

    نهههههههههههه نباید برن من بدون اونا نمیتونمممم اونا باعث شدن من دوباره متولد بشم نهههه نمیتونممممممم😭😭😭😭😭اونا نمیتونننن ما رو ترک مننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭عرررررررررذ

  • bunny
    چهارشنبه ۱۲ خرداد ۰۰ , ۱۳:۵۶

    نمصن تا 2027 هستن؟*-*

    عرررر جیخخخخ

    ارمیا جشن بگیلین")💜🍃

  • ثنا
    دوشنبه ۱۷ خرداد ۰۰ , ۲۳:۱۰

    من تا سال ۲۰۲۷  تازه ۱۸ ساله میشم .

     

    اصلا نگران نباشید چون قرار داد بی تی ای سال ۲۰۲۷ تموم نمیشه چون به خاطر آرمی ها تا سال ۳۰۳۴ هستن .

    بعد اگه تموم بشه شاید دیگه کنسرت مزارم اما توی خیابون که هستن

  • کیم جیسو
    پنجشنبه ۲۰ خرداد ۰۰ , ۲۳:۵۲

    من دلم برای جیمین تنگ😢😢😢

  • دینا
    جمعه ۲۱ خرداد ۰۰ , ۱۸:۰۲

    بچه ها لطفا ازتون خواهش میکنم یکی درست جواب بده که تا چه سالی میمونننننن

  • hunter
    يكشنبه ۱۰ مرداد ۰۰ , ۱۰:۴۹

    نههه خود بیگ هیت تازه اعلام کرد دیسبند شدن  گروه حالا حالا ها نمیشه یعنی خود اعضا هم گفتن میخوان بابا بزرگاهی بیگ هیت بشن ما کلی خواننده کره ای دارم که بیش از چهل ساله دبیو کردن و در حالی ک هنوز زیاد کسی نمی شناسشون پس بی تی اس بیشتر از اینا باشه چون اسمش به عنوان بزرگترین بوی بند جهان ثبت شده

  • king
    يكشنبه ۳۱ مرداد ۰۰ , ۱۵:۰۷

    BTS و بیلی ایلیش وبلک پینک تحت سلطه شیطان هستن یا ساده تر بگم روحشون رو به شیطان فروختن کمپانی بیگ هیت تحت کمپانی سونی وخوانندگان دیگه همشون با کمپانی سونی قرار داد دارن که این قرار داد زندگی اونارو کنترل میکنه همه و کسانی که این قراردارد رو امضا میکنن مثل برده میشن اونا 20 ساعت کار میکنن و4 ساعت استراحت میکن وحطا24 ساعت کار می از شون میگیرن 

    اگه یکی از طرفتاران بی تی اس حتما متوجه غش شدن و بالا اوردن اعضا بی تی اس وبلک پینک وخوانندگان زیادی شدید که اینکار ها را انجام میدهند به فرقه میگن ایلومیناتی وخیلی از خوانندگان به این موضوع اشاره کردن که وقتی میخوای مشهور بشی  اول قرار داد رو خوب بخون و بعد امضا کن  

     

    اگه میخوای درباره ی ایلومیناتی ها سرچ کنید برید یوتیوب : MADGAL  فیلم رو ببنید این کامل ترین ویدیویی درباره ایلومیناتی ها توضیح داده

  • هستی
    سه شنبه ۲۷ مهر ۰۰ , ۲۱:۵۵

    از بس خوشحال شدم گریم گرفت 😭❤️

  • Sara
    يكشنبه ۲۳ آبان ۰۰ , ۰۱:۲۳

    یعنی اگه بیگ هیت دیگه قراردادو تمدید نکنه با یه کمپانی دیگه نمیتونن قرارداد ببندن؟

  • شب بو
    دوشنبه ۲۲ آذر ۰۰ , ۲۱:۵۶

    سلام من یکی از شما هام و تا آخرشم پشت بقیه ی آرمیا ایستادم انشإالله بترکه چشم حسود که نمی تونن خوشحالی بی تی اس رو ببینن من تو کردستان زندگی میکنم و باید بگم که میتونین روی دوستای منم حساب کنین بعدش باید یه چیری رو بگم اصلا قرار نیس که بی تی اس دیسبند بشه چون اگه شده بود باید گروه های معروف ترم میشدن ولی خدا اتون روزو نیاره که اتونا از هم بپاشن چون من علاقم به جیمین بیش از حده پس تروخدا از نظر روحی منو زمین نزنین خواهش میکنم من از ۱۵ سالمه و مشکل روحی و قلبی دارم و دارو مصرف میکنم من حتی میخوام دکترم بشم چون وقتی حرفای نامجونو شنیدم کاملا نظرم درباره ی درس خوندن عوض شد البته چون پدرمم ثروتمنده میتونم برم اونجا حتی یبارم خواستیم با مامانو بابا بریم ولی چون بازم قلبم شروع به درد کرد دیگه موفق نشدیم ولی مطمنم که میرم و برای شما هم آرزو میکنم که نصیب شما هم بشه ولی هیچ کدوم از پولای بابام نمیتونن مشکل بیماری های منو حل کنن پس خواهش میکنم که نا امید نشین و به روز های خوبی که میتونیم ببینیمشون فکر کنیم مخلص شما 😍😘😊

  • Elina
    پنجشنبه ۲۳ دی ۰۰ , ۱۵:۴۳

    For ever bts💜💜💜💜💜💜for ever army😎💜💜💜💜💜

  • Saba
    جمعه ۲۴ دی ۰۰ , ۱۲:۱۴

    کاش بی تی اس هیچوقت نره کاش خیلی سال ها بخونن چون من عاشق بی تی اسم فقط ی چیز جین و شوگا و بقیه اعضا میرن سربازی مشکل اینجاس کاش نرن چون اونپقت بی تی اس نیس

  • Saba
    جمعه ۲۴ دی ۰۰ , ۱۲:۱۹

    من خودم یه آرمی هستم

    چرا ماله هیترا اونجور نشد هرچی تهمت و توحین هس به بی تی اس میزنن یعنی چی اخه بی تی اس هیچوقت نباید بره بخدا اگه بره نمیشه که کاش خیلی وقت باشه قرارداد رو تمدید کنن چون بی تی اس واقعا با همه گروه ها فرق داره کلا همه چیزیشون فرق میکنه با همه کاش خیلی سال ها باشه اونا بخونن💜

    اینا تا سال ۲٠٠٠٠٠ یا اصلا خیلی باید باشن خب

  • آرمی
    شنبه ۲ بهمن ۰۰ , ۰۳:۱۵

    بچه ها تا ۲۰۳۷ هستن خودشون گفتن من تا اون موقع ۲۷ سالم میشه و حتما میرم

  • آرمی
    سه شنبه ۱۳ ارديبهشت ۰۱ , ۰۹:۵۸

    نترسید سربازیشونو میخرن اونا نمیرن😓انشالله اینطوری شه

  • غزل
    پنجشنبه ۲۶ خرداد ۰۱ , ۰۶:۳۳

    من تا اون  موقع میشم ۲۱ سال  و من خیلی خیلی خیلی گروه بی تی اس ر و دوست دارم 🧡🧡❤❤💜💜💚💚💙💙

  • ارمی
    شنبه ۲۸ خرداد ۰۱ , ۱۵:۳۰

    سلام، امسال هم بی تی اس قردادشون رو تمدید کردننننن

    😍

  • Khadijeh
    چهارشنبه ۱۰ اسفند ۰۱ , ۱۹:۰۳

    سلام بالاخره پسرامون قراردادشونو تمدید میکنن یا نه؟!

  • BTS💜🌈
    چهارشنبه ۲۱ تیر ۰۲ , ۰۱:۰۳

    میدونین من وقتی بی تی اس رو میبینم به خودم میبالم که همیچین انسان های فوق العاده داریم من واقعن دیوونه پسرام هستم

    من تا ۲۰۲۷  ۱۸ ساله میشم

    و تا۲۰۳۷  ۲۸ سالم میشه

    بی تی اس آرمی رو ول نمیکنه و همیشه گفتن میمونن باهامون❤

  • BTS💜🌈
    چهارشنبه ۲۱ تیر ۰۲ , ۰۱:۱۲

    بی تی اس همیشه با ما هستن یه چیز بگم من خودم دارم اینارو مینویسم گریم میگیره خیلی یا هیت میدن و میان سر پسرا خالی میگنن دردناکه نه؟! باورتون میشه جیمین بعد هر کنسرت غش میکنه 

    جونگ کوک و بی تی اس آرمی رو ول نمیکنن

    جونگ کوک اسم همه ما ها رو رو دستش تتو کرده  یعنی ARMY😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

رسانه سیسی گرل از تمامی گروه های کیپاپ حمایت می کند و تاکید اصلی وبلاگ به روی برنامه ها و انتشار زیرنویس فارسی برنامه ها است.از این به بعد این وبلاگ زیرنویس اختصاصی برنامه Knowing Bros را منتشر می کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دیگر دنبال کنید:
https://t.me/sisigirl
https://www.aparat.com/trying
https://www.namasha.com/sisigirl


طبقه بندی موضوعی